^^

Igår kom mia hit och vi gick först omkring på stan och sedan gick vi till min lägenhet och här kollade vi på tv och satt och pratade om allt möjligt, därefter kom Jecka hit och vi kollade på let's dance. Efter ett tag kom även Alisa och LM hit och vi satt alla och kolla let's dance, även fast vissa inte var så intresserade av det ^^ Jag och mia började sen kolla på Hannibal som de visade på tv:n och satt och kollade den till 01.45 på natten ^^ Efter det blev det att gå och lägga sig. Idag steg vi upp ganska sent, eller jag iaf ^^ och därefter satt vi och chillade och sen gick vi på stan några timmar ^^ Jag handlade lite idag oxå b.la. en väska för 5 euro ;D Här kommer lite bilder:



Min vispgröt som jag gjorde för nån kväll sedan, den blev först inte så fluffig men när den stod i kylen över natten blev den fluffig :DD



Gårdagens inköp, hand och nagelkräm ^^



Mineral foundation puder som jag köpte på seppälä :)




Banan och tjinuskimuffin på Arnolds :)



Mias tjinuski hjärta från arnolds :D




Denhär väskan köpte jag när jag var på kryssning på julannandagen, men ja har inte tänkt på att ladda upp nån bild på den förrän nu ^^




Dagens väskinköp, 5e väskan :D snyggt mönster va ;)




Ansiktsmasker som jag köpte idag ^^ domhär är från hm och kostar bara 0.95 €, på andra affärer kostar dom nästan 3 euro ^^




Ögonskugga som jag köpte idag :) Men ja använde mitt presentkort så ja behövde inte betala med egna pengar :D



Mer ögonskugga som jag köpte idag :D Man måste ju passa på när de är billigt och när man har presentkort så att man inte behöver betala själv ^^


Men nu har jag inget mer att skriva så det blir väl att avrunda ^^
Fortsatt trevlig helg till alla :))




Kommentarer
Postat av: mari

Bra me mytchy bilder :D

2011-01-23 @ 20:13:20
URL: http://mari.papper.fi
Postat av: Lenita

jo det är alltid trevligt att titt på bilder ^^

2011-01-24 @ 10:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0