Hello the world/ Hej världen

Jag tänkte ta och skriva ett litet inlägg nu, sitter och väntar på att tiden skall gå så att jag får sätta mig på bussen och åka hem till Närpes ^^ Jag har packat min stora bag som vanligt och för tillfället kan jag inte komma på när jag senast åkte buss XD Det är nog ett tag sedan. Men egentligen är det ganska behagligt att köra buss, man får sitta någorlunda bekvämt och man behöver själv inte koncentrera sig på trafiken eller få ont i foten av att sitta och gasa xD Kanske jag är felkonstruerad när jag får ont i foten av att köra bil, men så är det ^^
Idag åt jag och Sofa fish 'n chips i skolan XD det smakade sådär, dendär fisken gillade jag inte så himla mycket XD

Låten som spelas om och om igen just nu på min spotifylista: Party O'clock - Cat DeLuna, man blir alltid så danssugen när man hör den. Så det slutar oftast med att jag hoppar omkring som en galning här och har ställt in den på repeat ^^ hehe XD

Nu orkar jag inte skriva mera, men skriver eventuellt ett inlägg senare idag ^^



// DAGFINN (mitt nya namn) :D















ca. 20 dagar kvar tills älskling kommer hit <3

Kommentarer
Postat av: Asbjörn

hva er det du snakker om, fisken smakte deilig!

2011-01-28 @ 14:16:22
Postat av: Dagfinn

nei de gjorde den ikkje ^^

2011-01-28 @ 21:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0