It's gonna be a bumpy ride

Idag steg jag upp halv 8 och kvart före 8 begav jag mig iväg till universitetet. Första överraskningen kom när jag steg ut genom dörren, snön gick nästan ända till knäna xD Det har säkert kommit 30 cm snö igårkväll/natt, och surprise det snöar ännu. Det är helt kaos på alla gångbanor, det var som att bestiga en glaciär när man skulle gå till skolan och gångbanorna var oplogade, på ett ställe var man tvungen att klättra över en stor snöhög, så det var ju lite spännande ^^ Får se hur mycket snö det tänker komma ner nu, men jag tycker att de har kommit alldeles tillräckligt med snö nu :P
Här är några bilder jag tog med telefonen idag:


såhär  tjockt med snö är det på räcket ^^



en liten överblick ^^



såhär ser det ut utanför lägenheterna, säkert 1 m snö XD



Nu orkar ja inte ladda upp nå mera bilder för nu tänkte jag fortsätta sjunga som en kråka och städa här ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0