Kyckling

Jag har inte skrivit blogg på länge nu, men har varit med sötisen så jag har inte kommit mig för att skriva + att ja de senaste 5 dagarna har varit sjuk, feber, hosta, snorig, halsont jaa alla klassiska förkylningssymptom, så sötisen har fått vara min uppassare. Han har verkligen gjort allt för mej. Jag har bara legat på soffan eller sängen och beordrat "kan ja få cola", och en massa annat. Han har i sin tur tjatat på mig att jag måste äta XD men ja har inte haft nån matlust alls, har levt på cola, burana och strepsils ^^ + lite godis, för konstigt nog kan ja äta godis fast ja inte kan äta mat (A)
Men nu måste jag städa upp här inne det ser ut som en svinstia, de är saker överallt :(( Men slänger in en bild på min tatuering iaf:


Min nygjorda tatuering :) Bilden snattade jag av Erika, fast det var meningen att ja skulle snatta den oxå :DD


Kommentarer
Postat av: Erika

Halloj = )! Jo vi har det bra, vi är i Strängnäs denna vecka och har barnen hemma så det är FULLT ÖS, kan säga att det ska bli ganska skönt att vara barnledig nästa vecka ;-)... Jobbigt med förkylning, vi har oxå varit lite krassliga här, barnen snorar hela tiden.... Ha det bäst. Kanon

2011-01-12 @ 17:51:49
URL: http://metrobloggen.se/ungarnaochjag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0