Lååja allihopa

Nej jag är inte död, men jag har tillbringat en vecka på åland, och jag är fortfarande kvar här oxå XD Men har haft så mycket på g att de inte blivit att skriva något inlägg, eller mycke och mycke, jag har helt enkelt inte kommit mig för att skriva ^^ Men tänkte kasta in några rader här nu och berätta att jag fortfarande lever(ifall de är nån som tror jag är död).
Igår gjorde jag nåt oerhört spännande, jag fick min första tatuering :DD Och jag älskar den, fast det gör himla ont idag och jag är lite invalid, men det går om med tiden :D Jag hade toffe att ta en bild av den, men sen kom jag på att jag inte har med mig någon kamerasladd hit till Åland, så jag kan inte lägga upp nån bild ännu, men det kommer en bild sen när jag har kommit hem till vasa igen och lagt in bilderna på datorn ^^ Jag kan iaf säga så mycket att det är en röd ros med två gröna blad, och den är placerad på min högra skuldra. Men som sagt bild kommer sedan:)

I skrivande stund är vi inne på 2011, läskigt vad tiden går fort måste man säga :O Nyåret firade jag och toffe först här, tillsammans med Santo och Erika(tyärr vet ja inte om du stavar med C eller K) vi drack lite och sedan begav vi oss till en av toffes kompisar där vi satt ett tag och klockan 12 for vi alla(nästan) in till Mariehamn och kollade på fyverkerierna, riktigt maffigt, därefter var jag svintrött så toffe och jag tog oss ett käk på korvgörans och därefter åkte vi hem och somnade ganska snabbt ^^ Men jag är nog helt nöjd med detta nyår, alltid kul att få fira tillsammans med den man tycker om :) Sötis toffe, måste komma ihåg att ta nån bild av honom oxå medan jag har kameran framme ;) Men nu är det väl dags att avsluta detta inlägget, jag vet inte när jag skriver nästa gång, eftersom vi sticker till sweden imorn, men ni lär märka när jag ligger ute i hetluften igen.
tills dess, Tjingeling!!! ;D


Kommentarer
Postat av: mia

låter som du har de riktit bra där borta :)

niiice att du hunnit skaffa tatuering där borta,här e ju alla köer så långa :(

2011-01-03 @ 19:49:03
URL: http://johannaalice.blogg.se/
Postat av: Erika

Jodå jag stavas med K ;-) Jag har en bild på din tatuering jag kan lägga ut den på min blogg så kan du antingen länka eller ta den därifrån = ) och så har jag även nån bild på dig och Toffe som jag lägger ut = ). Hoppas ni har det bra? Kram Erika

2011-01-07 @ 18:31:17
URL: http://metrobloggen.se/ungarnaochjag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0