otursdag

Min dag började inte direkt bra. Jag vaknade kvart före 10 och upptäckte att min telefon hade slocknat över natten och alarmet som skulle gå igång klockan 9 hade inte gjort det. Jag var alltså jätteförsenad.. Så jag hann bara ta mig upp ur sängen och klä på mig och sen rusa ut genom dörren, ja hann inte ens borsta tänderna :(( Sofia var nu snäll och väntade på mig och vi gick i en lite hårdare takt än vanligt till skolan ^^ på något sätt lyckades vi att inte komma mer än 5 minuter försent :P men ändå pinsamt^^
När jag sedan kom hem igen packade jag väskan och skulle dra till simhallen/gymmet. Jag klädde på mig och gick den onändligt långa vägen dit, bara för att sedan upptäcka att simhallen var stängd idag.. alltså ingen träning för min del. Då var de bara att gå hem igen då
gaaaaah..
När ja kom hem bytte ja om och begav mig sedan ut på stan i ett försök att trösta mig själv efter min eländiga dag.. Men de hjälpte inte så mycket, dock handlade jag två örhängspar, rea på Gina tricot så de kostade endast 1.95 euro styck ^^



Ja tycker domhär är ursöta :)




Råkade få syn på dessa coolingar, fanns bara ett par kvar och jag tog dem MUHAHAHAH :DD


Nu har int ja nå mer att skriva för tillfället, så de blir att säga hejdå och hoppas på att ja int försover mig imorn me ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0