so much we can do!

Idag var jag ganska trött när jag steg upp, för jag har sovit jättedåligt inatt, ja fattar inte varför det skall vara så svårt att sova. Men så fort jag lägger mig i sängen så blir jag pigg igen och då borde man väl egentligen stiga upp och göra nå annat, fast då börjar man räkna hur många timmar det är kvar tills man ska stiga upp och då inser man att man måste sova XD Och då kan man absolut inte sova :P Gah, invecklade mänskliga psyke!!
Jag lyckades ändå släpa mig upp ur sängen idag och så hade jag först engelska och sedan svensk grammatik och morfologi ^^ Sofia blev irriterad på mig för att jag satt och ritade hjärtan överallt, ja började till och med rita hjärtan på hennes papper, hon blev arg och började sitta och strecka över alla hjärtan jag ritade :( Jag försökte bara sprida lite kärlek ju XD Mera kärlek till folket!! ^^

Nu ska ja gå och vila en stund tror ja, för jag börjar bli så trött ^^ men senare idag kommer mia hit, eller vi ska väl gå på stan nåt och så, vi får väl se vad vi hittar på ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0