söndag igen

Idag när jag vaknade, hade jag ingen lust alls att stiga upp så jag låg kvar i sängen och läste solo. Därefter steg jag upp och satte mig vid datorn ^^ Då bestämde jag mig för att jag skulle baka kanelbullar idag, sagt och gjort. Jag gick till affären och handlade ingredienserna. När jag kom hem och började baka kom jag på att jag inte hade någon kavel, så jag fick improvisera lite ^^ Kavlade ut degen med en espressoburk XD De gäller att va kreativ ;) Följande problem kom när jag upptäckte att ja hade glömt att köpa pärlsocker, så då fick jag springa ner till siwa och handla det ^^ Därefter kom jag på att jag inte hade någon pensel att pensla bullarna med så då fick ja helt enkelt stå och kladda på ägget med fingrarna iställe XD så nu har jag skrivit en handelslista på allt jag behöver köpa inför nästa gång jag skall baka kanelbullar ^^
När jag hade bakat klart diskade jag undan och därefter tog jag en skön promenad i det vackra vintervädret. ^^
Och resten av kvällen har jag spenderat på datorn, vilket intressant liv ja har XD



3 veckor o. 2 dagar kvar tills jag får träffa älsklingen igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0