sweden

Igår var jag till sweden med toffe. Vi hade väckning på halv 7 och färjan från mariehamn till Kapellskär gick klockan 8. Färden över vattnet tog två timmar och sedan for vi vidare mot stockholm. Vi körde ända in till stockholm och snurrade omkring där, toffe hann till och med sladda lite med bilen. Men vi blev så förvirrade av stockholm och vi såg inga riktiga affärer heller, bara massa konstigt, så vi tog en ursväng och drog till ett köpcentrum i Täby. Jag handlade en creamy mattmousse foundation(inte säker på stavningen), två par örhängen och 3 tröjor :D Därefter åkte vi vidare till ett annat ställe där vi besökte elgiganten och Överskottsbolaget ^^ Ö o. B eller hur man nu sen stavar det. Där köpte jag en plansch och en tavla. Toffe köpte en till plansch åt mej oxå :D så nu har ja lite att sätta upp på väggen när ja kommer hem till min lägenhet igen ^^
På vägen hem köpte jag en flaska Baileys i taxfreen samt en flaska med röd martini, får se vad det smakar ^^

Men nu ska ja gå och vila mig en stund tror ja, känner mej så trött XD men ha de bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0