tråkiga måndag

idag har inte varit nån vidare bra dag. Jag hade jättesvårt att sova inatt och ja kunde inte ens sova fast jag hade sovmorgon :( sen var det fyra timmar i skolan som gällde, tråkiga lektioner. Sen var jag tvungen att gå och handla och släpa hem den tunga matkassen från affären. Mat är för dyrt och för tungt XD
Jag hade tänkt gå på stan en stund idag, men jag glömde mitt HM presentkort hemma så jag kunde inte åka och handla då ^^ Men imorron eventuellt om ja inte är för trött ^^

när jag kom hem kokade jag makaroner och stekte korv, sedan gick jag ut på en promenad ^^
Nu sitter jag bara och kollar tv och väntar på att topmodel ska börja ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

att mat e dyrt å tongt ha ja å märkt nu ;P

2011-01-31 @ 21:23:07
URL: http://mari.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0