VispVisp

Tjena folket. Idag steg jag upp klockan 09.22 och klockan 09.30 började jag promenera mot universitetet och dagens lektion i Retorik. Det är egentligen en ganska dålig vana att inte äta någon frukost för jag blir så himla hungrig halvvägs in i lektionen XD men klockan 11.45 slutade vi iaf och då gick jag och Sofia till club cotton på lite mat. Jag åt ärtsoppa med pannkaka till efterrätt ^^ Därefter gick vi till bibban för att låna en norsk bok som vi skall läsa, men vi vet dock inte om vi skall skriva nån rapport sen eller vad vi riktigt skall göra XD Utbudet på norsk litteratur på vasa stadsbibliotek var inte direkt stort, alla böcker var typ uråldriga, skaffa in lite nytt fräscht iställe!! ^^ Därefter strövade vi omkring på stan en stund, trots att Sofia hatar stan, men jag har tydligen en effekt på henne att hon står ut mer med stan om jag e med, hon till och med kollade på kläder hon skulle kunna tänka sig att köpa XD :D
Vi gick in på Café de Paris och jag drack en Cafe au Lait och Soffis drack en Latte (tror jag) :D Bild:


Cafe au Lait



Kaffe Latte ^^


Nu ska jag gå och göra en sallad åt mig och därefter ska jag laga vispgröt :) Skriver eventuellt mer senare, men nu är de dags att gå, ha de bra så länge!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0