Bilder från livet

Jag har inte uppdaterat bloggen på länge, men nu tänkte jag uppdatera med lite bilder från olika tillfällen. Jag har egentligen inte så mycket att skriva nu, så jag låter bilderna och bildtexten tala sitt tydliga språk! ^^

Klantskallebyggjobbarna som skulle byta min balkongdörr hade sönder min taklampa :(
Det här lämnade kvar i taket, dumma byggjobbare som hade sönder min lampa :((
de lämnade kvar verktygen här, de återkommer imorgon för att göra färdigt :P
dom har smutsat ner mitt golv :((
mera smuts :(
smuts igen, och dom har dessutom trampat på min matta med sina smutsiga skor :(
Ett kramispar jag hittade idag på loppis för 1 euro ^^
Kramispar som jag fick av mamma och pappa, största hittills i min samling ^^
En nasse bebis jag hittade idag på loppis. Jag kunde inte hålla mig ifrån att köpa den, den är ju såå sööt :) och nu får ju min stora nasse en egen liten bebis :D
Ett coca-cola glas, 50 cent endast ^^
En supergullig skål jag hittade på loppis för endast 50 cent. Jag kan inte motstå saker med gulliga ansikten på ^^
Två söta nyckelringar endast 50 cent styck :) Mera nyckelringar till min samling :DD
Vispgröt innnan man vispar den fluffig ^^
Och såhär ser det ut efter att man har vispat den *slurp* :D
Sallad ^^
Det var allt, nu skall jag baka russinbröd :D Och hoppas på att de blir lika goda som de jag har ätit tidigare ^^
Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0