Dagens shopping ^^

innan jag begav mig ut på dagens shoppingtur städade jag ur plånboken ^^ Så här många kvitton fanns där i och tog plats XD


Russinbrödet som jag bakade igår ^^


E
Dagens första inköp en leopardring :DD Typiskt mig va? ;)



Dagens andra inköp, ett läppglans ^^



Dagens tredje inköp, Ett par örhängen som var på rea ^^



Dagens fjärde inköp, mysiga ljus som kostade endast 1 euro/förpackning :)


Mina nya skor, hoppas att dessa inte läcker in lika mycket vatten som mina gamla :) Dessa var förresten på rea ;)



Midjebälte (som oxå var på rea) 2,90 euro bara :)


Ännu ett midjebälte, detta var dock inte på rea, men ville ha det i alla fall ^^


Tihi ett till midjebälte, men de va på rea (a) 2,90 euro ^^



Leggingsen jag har på mig samt den svarta skjortan hör till dagens inköp :)



Den rutiga skjortan hör oxå till dagens inköp ^^


En rosa trenchcoat som även den var på rea :)


Egopic x1



Egopic x2 ^^


Det var alla bilder från idag, nu är jag fattig, men har uppdaterat min vårgarderob, så nu behöver jag inte shoppa på länge :D

Kommentarer
Postat av: tess

uuh ;D bilden med rutiga skjortan siir ju nestan ut såm en 50 tals brud ;) me like :D

2011-03-24 @ 21:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0