Nytt utseende på bloggen

Idag har jag och Tess suttit och knåpat med utseendet på min blogg, vilket inte var helt lätt.. Men ett stort tack till dej Tess som hade tålamodet att hjälpa mig och bloggen :) Du e guld värd <3

Efter att vi knåpat klart med bloggen begav vi oss in till stan, jag hittade inget av värde, har inte så mycket pengar heller så ja kunde inte handla så mycket även fast ja skulle viljat ^^ Jag provade två söta klänningar på VILA, men självförtroendet sjönk efter det, såg ut som en fet Pölse i dedär klänningarna. Buhuu man får väl konstatera att min kropp inte är gjord för att se bra ut i klänningar :'(

Nu ska ja slå på tv:n och se om det kommer något bra,
Tjingeling! ^^

Kommentarer
Postat av: tess

hihi, vilka snälla ord om mig :'D

först tå ja jieg in schär så va e hede gamalt utséende så ja trodd et hadd täjji bårt he vi ha kämpa mie idag :O men så oppdatiera ja siidon så kåm noo hede nytt utséende fram :D

2011-03-30 @ 20:30:24
Postat av: Lenita

joo, så va de för mej å ^^

2011-03-31 @ 00:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0