Onsdag 16.3

Nu sitter jag och tittar på halv åtta hos mig och dricker smoothie, som jag gjort själv :)


Smoothie :) Jag blandade mango, jordgubbar, banan och sedan lagde jag i en skvätt ananasjuice :) Det blev mumsigt :)) Och inte så himla ohälsosamt heller ^^

Jag borde förresten berätta att jag och sötis har ingått ett slags avtal. Om jag klarar av att hålla mig undan från godis, chips, glass och bullar i 4 veckor ( i princip allt som e gott och innehåller mycke socker) så ska han köpa ett par skor åt mej :D Hoppas jag klarar av det, ja vill ha nya skor ;)


Här är en bild på marängsviss som jag gjorde åt mig och sötis i lördags, eller söndags ( minns inte exakt vilken dag) Och då hade vi inte ingått avtalet ännu, avtalet gäller bara medan han är på jobb, så 3 veckor och 5 dagar till utan godis och sådant XD


Visst ser det smarrigt ut :D sånthär får jag inte äta nu :( buhuu.. måste försöka hålla mig undan från recepten.se så att jag inte går sönder när jag inte får baka smarriga chokladrecept XD

det var allt för idag, nu ska ja fortsätta skratta åt halv 8 hos mej och dricka smoothie :)

Kommentarer
Postat av: mari

2011-03-16 @ 20:42:43
URL: http://ma
Postat av: mari

Namm!!

2011-03-16 @ 20:43:43
URL: http://mari.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0