Rita lite mera!

Jag fattar inte varifrån min tecknarlust kommer, jag känner bara ett sånt otroligt sug efter att teckna XD Så idag har jag ritat en till människa, så nu har jag bara 497 människor kvar att rita tills jag når mitt mål XD Här är en bild på min otroligt "snygga människa" ^^



Haha, ja de är mycket som är fel på denna XD Men man måste ju öva för att bli bättre ^^ och det kanske kan vara roligt för er bloggläsare att följa med min utveckling (om det går framåt då förstås) :D

Ja, egentligen har jag inget mer att säga just nu, så ja tänker avsluta inlägget ^^


Ps. Danska är kul, men siffersystemet borde gå och gömma sig nånstans XD

Kommentarer
Postat av: tess

tu ritar fint. he ha ja allti tyckt :)

2011-03-10 @ 20:16:24
URL: http://teeessaaa.blogg.se/
Postat av: Dagfinn (Lenita)

nå jämfört me alla andra som tycker om att teckna så är jag en nybörjare XD

2011-03-10 @ 21:38:15
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-03-11 @ 09:27:19
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0