Rita lite

Tjenis, jag kunde inte hålla mig från att skriva ett till inlägg, eller det förra inlägget skrev jag ju inga egna åsikter i, utan det var ju bara min berättelse ^^ så nu kommer alltså ett riktigt äkta inlägg :D
Idag har jag haft danska igen, och det är svårt! Eller jag fattar mycket av vad läraren säger, men han pratar ju extra långsamt. När vi har kollat klipp på youtube där danskar pratar, så fattar man typ ingenting. Det är som en enda gröt som kommer ur deras munnar XD
När jag kom hem beslöt jag mig för att göra lite vispgröt (frasagröjtin för de som inte vet vad vispgröt är ;) ) sedan kollade jag lite gossipgirl och åt vispgröten(fast inte allt då) :D Sedan slogs jag av en otrolig tecknarlust, så det blev att sitta och teckna en liten bild ^^ Och nu ska ja gå i duschen och sen blir de att göra tyskaläxan, svinkul :P Men här är bilder:




Här är min vispgröt :)




Det ska finnas mjölk här oxå, men gröten var så fluffig att den började flyta ovanpå mjölken haha XD Efter att man har hällt på mjölk strör man på socker så blir det delikat <3 Vispgröt in my heart <3




Här är bilden jag ritade ikväll.. kanske inte världens bästa, men som sagt så har jag typ aldrig ritat människor, jag har bara ritat seriefigurer tidigare och deras proportioner är annorlunda jämfört med riktiga människors.. men jag lär väl mig att rita en snygg människa när jag har ritat sådär 500 stycken XD Hittills har jag ritat 2 människor, jee bara 498 kvar då :D haha XD


PS. sitter och lyssnar på Septembers nya album och måste säga att det är riktigt grymt! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint! Rita mer, rita mer, rita mer...snart kan du ta dig an Leo

2011-03-08 @ 22:33:18
Postat av: sofia

de va jag som kommentera just, förresten x)

2011-03-09 @ 12:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0