Sssöndag

Idag är det söndag. Söndag innebär tråk, eftersom man hela tiden har i medvetandet att det är skola följande dag.. och imorgon börjar jag klockan 12.15 och slutar typ 21.00, mysigt eller? Inget jag direkt ser fram emot..
Nu är det alltså söndagskväll, jag har tillbringat denna dagen med att ta mig levande till och från affären, alltså på riktigt så är det värsta isbanan utomhus nu :O sedan har jag diskat och plockat undan lite, därefter bläddrade jag igenom Anttila och HM katalogerna och drömde att jag ägde alla snygga kläder jag såg ^^ sedan bakade jag muffins, chokladmuffins och de blev goooda. därefter kollade jag två avsnitt GG( gossipgirl) Och alldeles nyss satt jag och ritade lite.. Ingen direkt spännande dag XD Men här kommer lite bilder:



Det här är en gammal bild, alltså jag bakade inte pajen idag, men i onsdags? kanske det var XD Den var gudomligt god tyckte jag i alla fall ^^




Jag glömde säga att jag hade tid att ta lite egobilder idag oxå ^^ Haha XD





Jag älskar verkligen mina nya solglasögon < 3





En liten present jag fick av Toffe :)






Jag ^^ Ingen kommentar liksom XD






Chokladmuffins med hallon i :D





muffins i närbild ^^




Den här ritade jag idag då ^^ Och ja, jag vet att jag inte är så bra på att teckna människor, men jag måste väl öva upp mina färdigheter XD



Det var allt för denna gång, och om ni gillade del ett av min historia som jag publicerade här på bloggen tidigare idag, då kan jag meddela att del två kommer imorgon :)

Over and out













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0