Torsdag

Idag har jag varit i skolan, hållit mitt tal igen. Gjort en hemtent som ska lämnas in imorron, gått på stan med sofia och konstaterat att det är svindyrt att ta kaffe och smörgås på ett kafé + att dagens mode inte faller mig i smaken. Jag vill inte gå omkring i magtröjor :( ja har ingen platt mage som tål att visas för folk :(
Jag har även gjort en egen smoothie ikväll oxå, den innehöll apelsin, banan och mango *mums*, längtar till sommaren så man får göra smoothie av färska bär, jobbigt med frysta :(
Nu kollar jag lyxfällan, ja säger bara haha åt dendär vars mamma har hand om hans ekonomi ^^ 25 år och har inte ens hand om egen ekonomi fast han har jobb och bor i egen lägenhet XD
Imorron blir de att åka hem till närpes och umgås med familjen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0