Torsdag ^^

Idag steg jag upp klockan 9, masade mig iväg till universitetet för att ha en lektion i retorik och sedan gick jag till citymarket och handlade lite. Jag hade tänkt handla typ två saker, men kom därifrån med mycket mer, bland annat impulshandlade jag en diskborste och lite matsalt XD väldigt intressant ;)
När jag kom hem kokade jag gröt, diskade och dammsög, sedan kollade jag gossipgirl och somnade en timme eller så på sängen och resten av kvällen har jag slaggat på soffan och känt mig lat ^^

Nu dricker jag dock en kopp yasminte och därefter blir de att baka tårtbotten till morgondagens tårta som jag ska göra tills älskling kommer hit :) Hoppas den blir lyckad ;D Eftersom jag bakar så mycket, skulle det vara roligt att ha en egen bakblogg, men jag bakar ju ändå inte varje dag så de skulle bli lite skralt med inlägg XD Får väl fortsätta i samma stil med att ladda upp bilderna här istället ^^



sådär by the way! är det någon som vill läsa del 3 av min berättelse? Jag har inte direkt fått någon stor respons, så jag vet inte ens om de är någon som vill läsa. Ni kanske bara tycker att den e helt skitdålig eller nåt XD

Men nu ska ja dansa omkring i lägenheten och sedan ska ja baka tårtbottnen ;)

Kommentarer
Postat av: ...

del 3 av berättelsen tack!

2011-03-11 @ 22:56:22
Postat av: :)

jo, fortsätt att lägga ut berättelsen!

2011-03-15 @ 20:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0