1 vecka

Nu har jag varit på åland 1 vecka. Känner mig fortfarande ensam, men det har dock börjat kännas lite bättre nu. Skönt att vara ledig över helgen och verkligen få sova ut.
.
Idag tänkte jag vara hurtbulle och cykla till affären, men det var nog en av de jobbigaste sakerna jag gjort hittills, det var så tungt och massa uppförsbackar, dock gick de bättre på vägen hem.. Men inte direkt roligt att komma in till affären med röda blossande kinder och svetten rinnande i pannan, folk stirrar ju på en :P Och inte nog med det så blev man påhoppad av nån tjej som undrade om ja ville stöda mariehamns damfotbollslag, och när jag sa nej så lät hon riktigt besviken och sa bara: okej. Så jag fick lite dåligt samvete där faktiskt. Men jag hatar när folk hoppar på mig och vill sälja saker eller informera om olika saker, man får alltid så dåligt samvete när man tvingas säga nej.. XD
.
Jag köpte jordgubbar idag och de var supergoda:
.
.
Nu blir det att kolla en film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0