25.5.2011

Jag känner mej inte alltför trött fast jag bara har sovit ca 3 timmar inatt.. Kl 03.00 var det dags att stiga upp och 03.30 började arbetsdagen. Vi var tvugna att börja så tidigt för att vi hade en massa svartbröd som skulle paketeras upp och läggas i lådor. Därefter fortsatte jag mitt vanliga jobb, att packa bröd/bullar till affärerna och sista timmen i jobbet hjälpte jag till i konditoriet och smetade smörfyllning på drömmar och sedan rullade jag ihop dem. Eftersom jag aldrig gjort det förr var jag väldigt långsam, och det är förvånansvärt svårt att få fyllningen jämn XD
.
Det är förresten ett bra jobb jag har, eftersom man får ta med sig överblivet bröd/överblivna bakverk när man slutar. Tack vare det har jag smakat på många brödsorter som jag aldrig ätit förut, t.ex. svartbröd, grekiskt bröd, mörk ciabatta och idag tog jag hem tranbärsbröd som jag skall smaka på snart :D
.
Nu gäller det att hålla sig vaken så att man kan somna någon gång ikväll oxå.. :P lite jobbigt är det att vara tvungen att gå och lägga sig tidigt, man missar ju allt bra på tv, haha XD
.
Här är en bild på parfymen som jag vill ha!! Jag har doftat på den flera gånger, men alltid varit för snål för att köpa XD Kanske man kan unna sig lite i sommar då man kommer tjäna pengar? ^^
Älskar Escada <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ååh, dendär parfymen har ja också kollat/doftat på en massa gånger, den e helt underbar. Förstår ej varför parfymer ska vara så onödigt dyra. Måste tjäna bra med pengar i den branschen.

2011-05-25 @ 15:26:29
URL: http://jessicastorsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0