27.05.2011

Idag är det exakt 4 månader kvar tills jag fyller 20 :O och jag har åldersnoja som aldrig förr :( Jag vill inte bli gammal, jag vill inte få rynkor och grått hår :(  20 är halvvägs till 40 :O Det är som dendär låten som ja inte vet vad den heter men dom sjunger : "no one's gonna love you when your old, you better die young baby", är det så? kommer folk tycka mindre om en när man blir gammal? i alla fall enligt den låten..
.
Här är några bilder:
vem har slaktat ananasen? :O
.
Dethär tog jag hem från jobbet idag, oliv & Fetaostbröd, långsamotunn knäckebröd, russinlimpa och lite Fazer tunnbröd (eftersom vi får en hel del fazerbröd till bageriet oxå som butikerna köper av) Man har ju ett bra jobb när man får snatta hem så mycke bröd och bullar man vill ha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0