ännu en dag

Idag började jag jobba kl 05.00, det gick nog helt bra, men det blev lite stressigt där ett tag när alla affärer tydligen skulle ha stenugnsbakat hemvete och de som fanns var opackade och varma. Samtdigt var vi omringade av olika chaffisar som bara väntade på att slita de packade lådorna ur våra armar för att åka och börja leverera. Förutom det lilla stressmomentet gick det helt bra idag, det börjar gå bättre och bättre när man lär sig hur alla bröd och bullar ser ut.
.
När jag kom hem från jobbet kände jag mig trött, men det är egentligen inte så konstigt när man sover mellan 3-5 timmar varje natt XD Så jag lagde mig ner på soffan för att ta en liten tupplur, som inte blev så liten, jag sov nästn 3 timmar ^^ Så får se om man lyckas somna sen ikväll ^^
.
Efter min tupplur åkte jag till affären, och jag spenderade väldigt länge eftersom allt i hela affären var huller om buller, byggarberliknande typer sprang omkring med delar, personal stod och plockade massa saker ur hyllorna. Det var riktigt svårt att hitta allt man skulle ha XD De håller på att göra om inne i affären, lägga till flera hyllor och sånt. Hoppas att dom reder upp det tills nästa gång jag ska handla i alla fall. för det är ju inte direkt roligt att irra omkring som en förvirrad myra och inte hitta vad man letar efter. Men jag lyckades i alla fall handla två proppfulla kassar, så du har jag ett kylskåp fyllt med grejjer men en gapande tom plånbok :P
.
Ikväll beslöt jag mig för att göra någon slags mat och inte bara äta nudlar. Så jag gjorde en tonfisksallad med pasta :
.
Den blev riktigt god, och till efterrrätt åt jag lite vattenmelon och ananas :)
.
och som slutspurt laddar jag upp en egobild på mig som jag tog igår ^^
Jag ser lite trött ut eller nåt XD OCH min pannlugg börjar bli lång, den hänger ner i ögonen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0