Dagen som varit

Idag blev det en liite längre dag på jobbet, men inte så länge som ja skulle velat. Ja vill helst ha 8 timmars arbetsdagar, hur skall man annars lyckas tjäna ihop pengar? Fick lön idag, dock bara för 6 dagars arbete och jag kan ju avslöja att jag inte fick så mycket som jag hade hoppats på.. Men 6 dagars arbete ger ju i och för sig inte så mycket pengar, eftersom man inte får ihop så mycket arbetstimmar på så kort tid..
När jag kom hem från jobbet lade jag mig ner på soffan och sov en stund, har känt mej helt slut i hela kroppen och hjärnan idag.. När jag vaknade mådde jag illa, men det gick över efter en stund..
.
Ikväll var ja ute på en promenad, men det är inte så himla roligt att gå när det blåser med orkanstyrka utomhus.. Hela den här sommaren kommer säkert blåsa bort, eller regna bort..
.
Nu är det väl dags att göra lite mat, orkar dock inte anstränga mej desto mer så det blir väl att koka lite makaroner och steka lite korv..
.
Jag är förresten på dåligt humör idag, men man kan ju inte vara glad alla dagar heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0