Jobba jobba jobba

Idag var det rätt stressigt på jobbet, hann inte alls med.. Det är jobbigt att vara ny och långsam.. alla andra jobbar så snabbt så man känner sig dålig och ivägen när folk måste rusa omkring för att hjälpa en i sista minuten. Å dedär chaffisarna som står och trampar å bara väntar på att slita traven med bröd/bullar som man just packat ihop, ibland vill de börja slita i det fast man inte ens packat klart.. gaaaah.. hoppas det går bättre imorn, men jag blev varnad idag att det kommer bli en konstig/stressig dag imorn, jag börjar kl 03.30 imorn så det blir tidigt väckning ^^
.
.
Nu skall jag försöka packa upp lite, vilket jag inte orkat göra ännu XD Kan bara säga att det är lika jobbigt att packa upp som att packa ner :P Först måst ja göra lite rum i skåpet för mina kläder oxå, ja måste ta bort lite av toffes saker och lägga dem i ett annat skåp (a) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0