Lista på filmer

Här kommer en lista på mina favoritfilmer, titlarna som är skrivna med fetstil är sådana filmer som jag sett hur många gånger som helst, man vet vem som dör, vem som blir kär i vem och exakt hur filmen slutar, men man älskar ändå varenda sekund av filmen som visas och det gör ingenting att man kan citera vissa delar av filmen utantill, den är ändå helt underbart magisk. 
Vissa av filmerna har jag bara sett en gång, men de gjorde så stort intryck på mig att de ändå får vara med på den här listan.
.
27 dresses
Changeling
Australia
Just go with it
Forrest Gump
Grabben i graven brevid
Hancock
Human trafficking
I am Legend
I now pronounce you Chuck and Larry
Juno
Lilja 4-ever
Milenniumtriologin
The hangover
Titanic
Revolutionary road
Sisters keeper
The curious case of Benjamin Button
The Ugly truth
Twiligt-filmerna
Yes Man
Eat pray love
The Notebook
Pirates of the caribbean-filmerna
.
Det finns säkert flera bra filmer, men detta är dem jag kan komma på för tillfället. Som avslutning ska ja lägga in några bilder av mina favvoskådespelare, men den bästa av alla är ju såklart Leo DiCaprio *mums* <3 Enjoy ;)
.
.......
.
......
.
.....
.
.
Hoppas ni gillade bilderna, de gjorde jag i alla fall. Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0