Muffins och ömma fötter

Idag bakade jag muffins, bananmuffins med choklad. Här är resultatet:
Efter att ha suttit och möglat några timmar beslöt jag mig för att ta en promenad. Jag tänkte att jag skulle inviga sommarskorna, vilket jag inte skulle ha gjort, för ungefär halvvägs fick jag skavsår på båda fötterna så jag hade inget annat val än att ta av mig skorna och gå barfota på asfalten. Folk stirrade konstigt på mig, fast det är i och för sig inte så konstigt, det är ju inte varje dag man ser en person komma gåendes barfota på asfalt med skorna i handen.
Imorgon blir de att börja jobba, eller klockan 05.00 börjar jag.. så det blir väl snart att gå och lägga sig så man orkar stiga upp..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har exakt samma problem, en massa skavsår efter att man plockat fram de nya sommarskorna med klack :P

Hoppas du får en bra sommar på åland iaf, kommer du vara i Vasa/Närpes nåt i augusti? eller när slutar du jobba?

2011-05-24 @ 00:15:50
URL: http://jessicastorsjo.blogg.se/
Postat av: Lenita

Jag vet inte ännu när jag slutar jobba, men de blir nog en bra bit in i augusti som jag jobbar. Men kan säga så mycket som det att så fort ja slutar jobbet så packar ja väskan och sticker upp till vasa/närpes igen XD lite trögt att va här när man inte har nå kompisar :P

Får väl önska dej en bra sommar oxå! kanske vi ses nåt, om vi båda råkar va på samma ställe :)

2011-05-24 @ 18:32:12
Postat av: Jessica

Ja i augusti kommer jag nog till Finland ett varv innan skolorna börjar så då lär vi hinna ses iaf :D

2011-05-24 @ 22:18:27
URL: http://jessicastorsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0