svårt att packa

Jag måste bara säga att det är fruktansvärt svårt att packa. I alla fall den här gången. Jag skall ju som tidigare nämnts tillbringa sommaren på åland och jag åker redan imorgon. Så vad ska man ha med sig då? för att klara en hel sommar?? enklast vore väl att bara slita ut allt man har i garderoben och pressa ner det i väskorna XD Men då kommer ju alla tjocka vinterkläder med som ja kanske inte behöver i sommar ( även om det ser ut så just nu med regn regn och åter regn) Vad ska man ha med mera än kläder då? smink, tvål schampo parfym alltså man ska ju ha hur mycket som helst :O
Just nu tvättar ja för fullt så jag ska ha rena kläder att ta med mej ^^ resten av dagen vet jag inte riktigt hur den går, ja borde ta mig tid att åka till biblioteket och låna böckerna ja ska ha till hemtenten, så ja hinner bläddra lite i dem eller rent ut sagt kopiera sidorna. blää va trist xd
men nu ska ja fortsätta klura ut va ja behöver ha med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0