Uppdatering 3.5

Nu har det gått alldeles för länge sedan jag uppdaterade bloggen. Jag har egentligen inte varit upptagen med något särskilt, det har helt enkelt inte blivit att skriva något. Men nu är jag hemma i Vasa igen och nu kanske man kommer igång med bloggandet, jag hade tänkt ladda upp några bilder som jag tagit men nu hittar ja inte kamerasladden :( ja undrar vart den har tagit vägen.. Nåja, någon gång dyker den väl upp, men ja vill gärna hitta den innan ja sticker till åland och stannar där hela sommaren ^^

Idag firar jag och älsking ½ år tillsammans, jeeij :)<3 det ska vi fira genom att gå ut och äta nånstans, donera lite blod förhoppningsvis samt äta cheesecake som ja ska göra idag ;)

Nu är det dags att äta frukost, HEJDÅ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0