Inköp från Tysklandresan

här kommer lite bilder på allt vad jag shoppade när vi var på vår Münchenresa:
Två älskvärda röda "kaffe Latte" glas/muggar, vad man nu ska kalla dom XD
.
Skor från Deichmann, älskar dom, bekväma som bara den att gå med och snygga oxå ;)
.
Lite choklad *:D
.
lite ännu mera choklad :D men hur kan man motstå när man fick 10+1 för 1,29 euro XD
.
ljuvligt doftande ljus
.
goddoftande parfym ^^ älskar vanlij <3
.
som nagellacksnymfoman kan man inte shoppa utan att komma hem med åtminstone en ny flaska nagellack ^^
.
Eldigt rött läppstift
.
Ett mini-chokladfondue sätt. Så nu ska ja börja sitta och smälta choklad och doppa frukt i XD
.
Lite nyckelringar inköpta på Djurparken "hellabrunn" i München
.
en gigantiskt stor chokladeuro som lustigt nog kostade 50 c. hehe XD
.
Små gulliga julgransbollar som jag tänkte hänga i min lilla lysande julgran som kommer fram till julen :)
.
Lite vykort
.
Hårfärgen var extremt billig i tyskland, betalade 3.90 för denna förpackning medan samma här i finland kostar åtminstone 10 euro?!? hur kan det vara så stor priskillnad??
.
En liten souvenir nyckelring åt mej själv. Ifall någon inte vet, så samlar jag på nyckelringar XD
.
Ett par coola bladformade örhängen *looooove*
.
Förutom allt som är på bild nu köpte jag också två stickade tröjor, men har ingen bild på dom :P Eftersom detta inte är någon modeblogg XD That's it, tror jag har fått med allt jag köpte XD
München i mitt hjärta <3 underbar stad, rekommenderar varmt att ni besöker staden!! Små mysiga bäckereis som ligger vid var och vartannat gathör, när man får köpa billiga smörgåsar och bullar. Mysiga cafeer men billigare kaffepriser än här. Många exotiska klädaffärer som inte finns på en liten ort. Trevliga människor. Mycket vackra byggnader att titta på. Bullig mat. Små gulliga askar med färdigskuren frukt, perfekt att äta som mellanmål! Och listan kan fortsättas lång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0