Var finns orken?

Vill nån vänlig själ vara snäll och tala om för mej hur man ska orka med allt? här är en lista på saker jag bör göra:
.
- översätta en massa vitsar från tyska till svenska
- översätta en lång text från tyska till svenska
- Läsa 50-60 sidor danska/norksa
- Läsa 2 engelska romaner
- Läsa på tent
- Anmäla mig till tent
- Göra hemtentamen
- Gör olika tyskauppgifter på nätet
- Kolla en film och skriva en recension
.
.
Gaaaah jag blir helt tokig.. efter att knappt haft nåt att göra gällande skolarbeten under hela hösten, ja då kommer allt på en gång nu.. sen blir det också mera hemtenter att göra åtminstone 2-3 till nog, och allt skall vara klart före julen.. :(
.
Varenda gång jag tänker att jag ska börja så hittar ja på något annat att göra, t.ex. kolla greys anatomy, vilken är en triljon gånger roligare än att sitta och hålla på med en massa tråkiga skolarbeten.. blääää.. Tristess till 100000 %

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0