Dagarna som varit

Hejsan bloggvärlden!
Har inte uppdaterat på ett tag, men har haft annat för mig än att sitta och mögla vid datorn ^^
Nu har jag en påskpaj i ugnen och den väntar på att familjen ska komma hit på kaffe så den får bli uppäten xD Igår bakade jag också rutor med chokladglasyr som jag dekorerade med chokladlinser. Här i finland finns inte smarties, i alla fall inte i Vasa, så jag fick ja pirkkas franska pastiller, vilka inte är lika färgglada och roliga som smarties :(
Igår spenderade jag hela dagen med sötis, vi bara myste dagen lång. Och i lördags var det påskmiddag med girlsen och sen utgång på krog :P Det var mycke folk och varmt -.-
Och sen minns ja inte va jag gjorde i fredas XD
Så det var allt, nu ska ja snabbstäda lite innan familjen anländer, allt måste vara fint och snyggt (även om de inte är det) :D
Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0