Dietfunderingar

Sitter och dricker min färskpressade apelsinjuice, det måste ju definitivt vara nyttigare än att köpa färdig juice i affären. Den innehåller endast fruktens eget socker haha :P
Måste säga att det är enormt svårt att låta bli att äta godis när man vet att det finns hemma. Klockan är snart 11 på förmiddagen, hur ska ja klara resten av dagen utan godis?
:P
Funderar på att köra en detoxkur, en kompis håller på med det nu och det verkar helt bra, sen har jag funderat på soppdieten och raw food dieten. Och efter de börja introducera hälsosammare mat i min livsstil. Socker e nog definitivt min största fiende. Varför måste allt som e gott innehålla socker :((
nej nu ska jag göra mig i ordning för att gå till skolan, surprise surprise så ha de börjat snöa här igen :(
SKRÄP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0