En ny jag!

Idag hjälpte min goda vän Sofia mig att färga håret, eller hjälpte och hjälpte det var ju hon som gjorde allt arbete. Nu är mitt hår nog mycket blondare, men det är ändå som att de är en slags röd ton i håret som inte vill försvinna. Jag försökte ta en bild idag av hur det ser ut, men på alla bilder ser håret rött ut, men det här är nu en bild som stämmer ganska bra in med verkligheten:
.
Medan vi satt och väntade på att färgen skulle verka så mumsade vi på:
.
.
.
.
.
heehee :D
Här kommer lite bilder på mina nya kläder som jag köpte för några dagar sedan:
.
.
.
Den här söta saken har jag spanat in förr, men dock tyckt att priset varit lite för högt, därför blev jag överlycklig när jag upptäckte att det va 50 % rea på den :DD
.
Varm och mysig tröja från Ginas Angora collection :) Även den på rea :D
.
helt vanlih blå blus med en gullig detalj:
.
.
Blue lace love <3 från Gina Tricot :)
.
.
Denna baby hade jag också spanat in förut och även denna fredag blev jag överlycklig då jag insåg att den var nersatt! Gotta love orange <3
.
.
Dålig bild, men i alla fall en Rosa skjorta från HM :)
.
that's it, nu har jag inge mer att skriva :D
Gonatt!
puss å kram!! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0