Hatar mitt hår :(

Igår efter färgning, torkning och fönande såg det jätteblont ut, men imorse när jag vaknade så såg man igen den där röda tonen.. den vill inte försvinna från mitt hår :( efter en avfärgning och två blonderingar så vägrar mitt hår att bli blont.. och med tanke på att jag är blondin originalt tycker man ju inte att det borde vara så svårt, men tydligen.. vet int va ja ska göra me de här håre.. ja tycker att de int ens syns mera idag att ja färga de igår.. skräp..
e på dåligt humör nu...
och så e de allsångskväll ikväll.. men ingen har tid eller lust att komma å titta på när vi sjunger..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Silverchampoooo!

2012-04-03 @ 16:47:52
Postat av: Bauti

Om du köper askfärg (färgval, ask) så får du bort det röda. Det gråa tar bort det röda.

2012-04-03 @ 16:48:32
URL: http://bautiblubb.blogspot.se/
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

säger som en tidigare: silverschampoo :)

2012-04-03 @ 16:54:47
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är svårt svåårt svårt att bli blond när man varit rödhårig! Eftersom det är svårt att bli av med röda toner. Så det kan nog ta ett tag att bli riktigt blond men så är det när man haft rött hår. Gå till en frisör och fråga efter råd.

2012-04-03 @ 17:39:43
Postat av: Anonym

Du förstör bara ditt hår, du borde ha gått till frisören.

2012-04-03 @ 19:04:15
Postat av: Lenita

tack för tipsen :P

2012-04-04 @ 10:07:09
URL: http://coolcat2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0