Jag har fått nog

Jag har fått nog av mig själv och mitt sockerberoende. Har beslutat mig för att börja banta. Men vet dock inte vilken diet jag ska köra. Som studerande har jag inte direkt ett överflöd av pengar och det verkar som att i de flesta dieter ska man äta en massa exotiska och dyra saker, vilket jag inte har råd med. Får väl börja med att strypa sockerintaget, att börja motionera och äta hälsosamt. Bort med godis, chips å glass, mikropizzor och hamburgare. Hejsan nya lättare livsstil!
Ska vänja mig vid att äta mindre portioner och röra mig mer. Det måste lyckas. Står inte ut med att se på mig själv i spegeln längre.
Usch säger jag bara, hur kan man ha tillåtit sig själv att bli såhär fet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0