Megastort ägg ^^

Idag var min kära familj på besök, eller nästan hela familjen och farmor var med också. Först åt vi lunch på ABC och sen åkte vi till mig och satt här och diskuterade världens problem, sen blev det kaffe och godsaker som jag bakat:

.

.

Mamma och pappa skänkte mig ett megastort kinderägg samt ett påskägg fyllt med godis. Sen gav farmor mej också en påse med påskägg, så nu har jag nog godis att mumsa på ^^

jämför med tändsticksasken så fattar ni hur stort det verkligen är XD

Så här stort var det gula överraskningsägget som var inuti. Det innehöll nå slags spel där man ska tävla om vem som kan hänga mest djur i en palm, om man hänger för många djur på en sida så vippar den omkull xD

Det var alla bilder för idag!

Hej hopp sockertopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0