Mitt eget lilla påskparadis ^^

Idag har det varit ganska mycket, först gick jag och lämnade tillbaka gårdagens hyrfilm, sen gick jag och gav lite blod, bevis:
Uppmanar fler att ge blod, det är inte alls farligt :) Och man kan rädda ett och annat liv :))
Efter blodgivningen gick jag och bokade bord på ett loppis, ska sälja lite grejs tillsammans med mamma. Därefter gick jag till affären, och folk var som galna, de handlare proppfyllda kärror med mat XD Bara för att affärerna är stängda i 1 dag :P Haha det är ganska roligt, men det va nog lite trångt i affären måste jag medge, särskilt vid ägg- och godisavdelningen ^^ När jag lyckades ta mig ut ur affären och hem igen så började jag påskpynta lite till ^^
.
Och här är bilderna på mitt lilla påskparadis:
.
helheten :)
.
lite ulliga gulliga kycklingar och fjädrar :)
.
Min påskgräsgubbe + mera ulliga gulliga kycklingar :)
.
ulliga gulliga kycklingar i mängder :D
.
lite allt möjligt ^^
.
påskägg och fjädrar :)
.
kycklingar, fjädrar och ett gulligt porslinsägg i bakgrunden :)
.
Detta gulliga lilla ägg kostade endast 1 euro på tiimari :)
och det innehåller:
.
choklaaadägg *mums* :D
.
och det stora påskägget jag köpte förra året på loppis :D
och det innehåller:
.
Lösgodis och lite chokladägg :)
Hoppas jag kan låta godiset vara ifred tills jag får gäster, så ja inte äter upp allt själv XD
.
Nu har jag broilerlår i ugnen och till det ska de bli ris,
jag blev uppmanad att ta de lugnt idag och dricka mycket, så jag ska inte sysselsätta mej med några större projekt mera idag, ^^
Nu är det tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0