You better shape up ^^

De va lite trögt att logga in här där före idag, men nu går de tydligen :P
När jag steg upp idag så bestämde jag mig för att jag skulle ha kjol på mej idag, även fast vädret e dåligt. Men jag har tur, solen skiner å de e bara ca -0,5 grader XD När ska all den här snön smälta då? De va nog helt onödigt att de sku vräka ner 10 cm me snö :(( de had ju just torka upp, å nu måst man gå omkring i slasket igen, blääää
våren e nog härlig, men inte slasket direkt!
Sitter och väntar på att pia ska komma hit och sen blir det att gå på loppis och stan :) Vi ska införskaffa sitzkläder och sen ska ja köpa nå påskpynt och nå ingredienser till påskpaj och nå chokladrutor ja tänkte baka tills familjen kommer hit på besök nån dag nu över påsken ^^
That's it for now,
have a nice day *big smile*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0