a little us time

Dagen börjades med att plocka och städa och putsa och feja. Sedan gick jag på loppis med Sofia, hittade dock inget intressant, eller jag köpte ingenting i alla fall xD Sedan blev det att ta en kaffe hos mig, invigde äntligen mina blommiga koppar som jag köpte på indiska för säkert 2 månader sedan XD. Sedan blev det Subway *yummie* och som efterrätt toblerone mcflurry på Mäkken :)
.
Efter chill på stan var det dags att hämta syrran vid bussationen.
Som kvällsmat gjorde vi lite pizza och nu har vi just myst framför tv:n med The voice och lite kladdkaka :D
En riktigt gottisdag har det varit ^^ Varför ska man alltid äta så mycket ohälsosamt på helgen? :P
Nåja, nu ska ja råplugga en stund och sen blir det att knyta sig, så man orkar gå och skriva tent imorn :P Kmr skita sig så de känns lite onödigt att gå ända till skolan bara för att faila :P nåja, har 2 försök till på mig i alla fall :P
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0