bakelsebilder + cynism

har varit lite dålig med att uppdatera bloggen på sistone. Har bara inte kommit mig för att blogga, men ska nu ännu en gång försöka skärpa mig (undrar förresten hur många gånger jag har lovat det). Idag är det då alla <3 dag och hela facebook kryllar av glada uppdateringar, men jag ska såklart va kärringen mot strömmen så jag skrev "jag önskar INTE någon en glad alla <3 dag". Jag tycker det är töntigt, man är väl kär andra dagar än alla <3 dag, och man kan väl säga åt sina vänner andra dagar också att man tycker om dem? Okej sorry nu om ja förstör någons feelings, men jååå... DET ÄR FÅNIGT!
För att avsluta mitt något cyniska inlägg blir det massa bilder på bakelser och dylikt som jag inte hunnit ladda upp tidigare:
Runebergsdagen firas den 5:e Februari, och då äter man en sån här skapelse. Bilden är tagen på Görans Cafe/konditori i Rewell Center, Vasa ^^ Där jag spenderade en fredagseftermiddag med min vän Mia ^^
.
.
.
Firade fastlagstisdagen något tidigare än normalt, alltså nån gång förra veckan tror jag det var. Men gott var det, Bilden är tagen på Othello, Brändö :) Och mitt sällskap var en viss Sofia ^^
.
Kaffe å bulla å skvaller me en bra kompis <3
.
Denna bild är tagen idag. Firade alla <3 dag tillsammans med min alltid lika trogna vän Sofia :) Nog för att ja hatar alla hjärtans dag, men de gav ju en orsak att gå till café och äta bakelse/bulle :))
.
.
that's it, nu ska ja plugga och drömma om frasagröjtin :D
Ceee YAA laaaater ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0