Dagen som varit

Började dagen med att sitta och plugga, sen blev det att gå och skriva tent. Det gick inte så bra, fattade först och främst inte frågorna till 100 %, eftersom de var på finska. Man tycker ju att eftersom det är en obligatorisk kurs som vi tvingas ta, att dom i alla fall skulle kunna göra sig det besväret att översätta 3 ynka frågor till svenska. Det var ju sagt från början att vi skulle få svara på svenska, så de känns lite dumt att inte ens få frågorna på svenska då... gaaah.. man får ju nervfel av sånthär!!
Det blev i alla fall chill på stan efter tenten, mötte syrran på HM, provade en paljettig glittrig klänning där på HM men jag såg lite töntig ut iden kanske, men lite frestad e man ju nog att köpa den. Sedan gick vi omkring i en massa affärer, jag köpte ett par ljusblåa jeans från Gina Tricot 19.90 bara så ganska billigt :D sen köpte jag en par svarta tights/leggings från Kappahl, de var på rea så de kostade bara 2,50 ^^ Och såklart nagellacksberoende som jag är, så kunde jag inte gå ut från Seppälä utan att handla nagellack, så det blev ett metallicblått ;DD (A)
Innan vi gick från stan svängde vi in på Citymarket. De hade fått senaste Cosmo så de blev självfallet att köpa den :D
nej nu är det här inlägget tillräckligt långt,
nu ska ja nog ta och läsa lite Solo och Cosmo så man får koppa av lite. Fortsätter pluggandet imorn,
See Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0