Dagen som varit

Idag vaknade jag sent. Hade inte tänkt sova så länge, nåja det är skönt att få sova ut ordentligt efter en tung vecka med mycket skola och annat. Efter frukosten åkte jag och syrran in till centrum för att handla lite ingredienser till kvällsmaten och när vi var i affären fick vi också på ideén att vi skulle laga en försenad födelsedagstårta till mamma, så vi handlade ingredienser till en sådan också. Resultatet:
.
Jag tror nog att den uppskattades för hela familjen åt som hästar, och enligt mig var den riktigt god. Innuti lagde vi vaniljkräm, grädde och mosade jordgubbar. ^^*mums*
.
Har även varit på promenad med syrran och efter det har jag mest chillat.  Tittade just igenom lite egopics som jag tagit, här kommer ett urval:
.
.
.
.
och bara för att jag fick sån sommarfeelis idag ;
.
jeeeij, sommar <3
.
Men that's it,haha usch va ego jag känner mej som laddar upp massa egopics. Men nu vet ni i alla fall hur jag ser ut :D
Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0