Den härliga musiken flödar än en gång ur högtalarna!

Sitter hemma i närpes och lyssnar på musik. Jag har saknat spotify nåt så oerhört! Har varit tvungen att använda min gamla dator utan ljud medan jag väntade på att min dator skulle fixas. Är überlycklig! Man kan fan inte leva utan musik, det går inte! Alla som känner mig kan nog gissa vilken den första låten jag spelade var, joo Moves like jagger, älskar den <3
Nu blir det bara att försöka få datorn personlig igen, mitt första uppdrag blir att fixa en ny skrivbordsbakgrund!
Stora våta snöflingor faller ner utanför mitt fönster, men det gör ingenting så länge jag har min musik!!
Nu skall jag greja och fixa,
Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0