Do whatever you want!

Har suttit framför tv:n ikväll, har kollat svenska top model och nu kikar jag lite på project runway. ^^ Yeeeh!
Har även pluggat och lyssnat på musik, älskar musik <3 Dagens favoritlåt; Don't worry be happy - Guy Sebastian. Rekommenderas verkligen ;)
Satt och youtubade lite ikväll och då hittade jag låten Mange bjuder, haha seriöst, höll på att skratta ihjäl mig XD Kanske har jag dålig humor, men jag tyckte i alla fall att videon var rolig ^^ "köpa heest" XDD
.
Jaa idag är det ju fettistisdag, så självklart har jag ätit en fettisbulle, de som läser min blogg upptäcker nog strax att jag är en riktig bulle-människa, går ofta på kafeé och älskar att baka. älskar sötsaker helt enkelt ;)) Jeeei!! Sweeet <3
.
Okej nu känns det som att det bara kommer att komma flumm från mej så tror nog jag tar och avslutar detta inlägg nu, eller en sista låt kan jag rekomendera maneater-Nelly Furtado ;))

Kommentarer
Postat av: Junibarn

Mange bjuder, så otroligt rolig ja. Såg också Top Model ikväll, gillar hur kär Janice blev i Victoria. :)

2012-02-21 @ 21:29:42
URL: http://interumsren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0