Fredagsmys

Ikväll har det verkligen varit fredagsmys. Jag och sofia hamnade i Matkoma ^^ (uttryck ala Sofia), betyder helt enkelt att man har ätit så mycke att man hamnar i koma (nästan) ^^
Vi åt enchiladas, och de började se ut nästan exakt som på bilden.. skiiiitgott var det :DD Måste definitivt lagas igen :D
Sitter nu och spelar lite rascal flatts på min gamla stereo som jag tvingats ta i bruk pga min dators söndrighet. Rascal flatts är nog det absolut bästaste bandet i hela vidaste världen! Älskar deras låtar <3 Dom har inte en enda dålig låt, visst lyssnar jag mera på vissa låtar, men det finns ingen som jag tycker är dålig!! Mina favoritlåtar av dem är:
Bless the broken road
Life is a highway
What hurts the most
When the sand runs out
See me through
Mayberry
Skin
.
.
That's it, nu ska ja gå och lägga mig,
Gute Nacht! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0