Godnattsaga

Idag har jag varit i skolan från 11-18 (med en othellopaus ungefär klockan halv 3-3 ^^) sedan kör från 18.00-19.30. När jag kom hem slevade jag i mig diverse ätbara saker och sedan grävde jag fram bilen, plockade upp sofia på vägen och for till min morbror som sku kolla om de går att fixa min dator. Det såg väl väldigt negativt ut med att rädda nå filer från hårddisken, de hade tydligen raderat sig själv därifrån(?), fråga inte mej om mera, jag är helt lost när de kommer till datorer. Men förhoppningsvis går de ju i alla fall att installera om den så jag får börja använda en vettig dator igeen (med ljud särskilt).
Men nu är det läggdags, kvällens godnattsaga blir originalversionen av Aladdin, skriven ca 1801 av Oehlenschläger(stavning?) och självfallet på danska ^^
Godnatt!
.
.
.
PS. Fastlagsbulle <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0