I don't think so!

Började dagen med att äta en näringsrik frukost och sedan tog jag en renande dusch. Sedan lyssnade jag på maneater och på dagens låt: Sexy Bitch. Dagens låt är som kanske märks, oftast en gammal låt. Men jag är en sådan som aldrig tröttnar på låtar, och låter man bli att lyssna på en låt på ett tag så märker man sedan hur bra den är när man igen börjar lyssna på den ^^
En annan låt som jag har upptäckt igen är I'm a slave 4 U med Brittan ;DD Den e braa ^^
Nu sitter zakke här brevid mig, hon trampade just på tangentbordet ^^ Hon brukar inte vara så sällskaplig av sig, men nu vill hon gosa. Hon e lite så att hon bara gosas när hon själv vill det XD Smart katt ;D
Dagens plan ser ut som följande: Äta lunch hos farmor, sen plugga och sen ikväll tänkte jag ladda upp en inlägg med alla mina olika hårfärger genom åren, och då är det tänkt att ni bloggläsare ska säga er åsikt om vilken hårfärg  jag passar bäst i ! :)) Hoppas det är någon som kommer ha en åsikt i alla fall, för själv är jag villrådig och vet inte vilken färg jag ska ha XDD
Men nu skall jag släppa ut katten,
hadebraalla!

Kommentarer
Postat av: mia

ooh ha du tänkt färga håret nån ny färg? :D

2012-02-22 @ 13:43:10
URL: http://johannaalice.blogg.se/
Postat av: Lenita

njaa, ny och ny men nu har ja att man får rösta på vilken hårfärg man tycker ja ska ha :D

2012-02-22 @ 20:49:47
URL: http://coolcat2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0