jävlig hud

Fick som tips av en kompis att om man har atopisk hud så kan det hjälpa att äta omega 3 tabletter. Så jag har beslutit mej för att börja knapra piller. Är trött på min dumma hud som alltid ska klia och trött på den äckliga känslan av att hela huden känns torr. Jag håller på och smörjer med diverse body lotions och annat. Så himla jobbigt att smörja in hela kroppen.. och när det inte alltid hjälper. Så det ska bli intressant att se om detta hjälper. Om det fungerar så  blir jag nog en lyckligare människa!

Kommentarer
Postat av: angelica

Sv; Absolut, känns dumt att han aldrig ens riktigt fick chansen att visa vad han går för, bara pga att han är homosexuell. Det var tydligen det som räknades. Men valet är ju gjort nu och man får försöka nöja sig med att Niinistö har titeln. Men visst ska det gå det också säkert!

2012-02-21 @ 07:08:48
URL: http://angelicahellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0